Monday, March 31, 2014

MH370 - mana hilangnya

Teks : Kak Dah Tijarah

Assalamualaikum. Dah lama x berblog. Errr berhabuk dah yer. Kita cuci sikit-sikit yer. Air tak dok ni. Selangor masih meneruskan catuan air. Tak tau la nak kata apa. Sabaq jer la. Bila ada ayaq tu, tadah banyak-banyak. Tu jer lah yang mampu buat. Dari sakit hati dok menunggu bila nak ada ayaq.

Kadang konpius gak ngan pihak syabas ni. Kata dua hari ada dua hari x dak. Tapi yang besa terjadi ialah dua hari ada ngan tekanan yang cukup rendah dan tiga hari tak ada. Buat tekanan darah tinggi jer. Hihihihihi.

Opps! Lari tajuk dah ni. Hmmm MH370. Rasanya sekarang ini, cerita mh370 ini lah yang paling fofular. Macam-macam versi cerita spekulasi ada. Yang pasti hingga ke hari ini, hampir sebulan dah berlaku. Masih tiada apa-apa penemuan mengenainya. Hanya spekulasi sahaja. The real story tak ada siapa yang dapat menceritakannya. Walau perdana menteri dah umumkan bahawa mh370 berakhir di Lautan Hindi instead of Beijing, China, saya masih menaruh harapan bahawa semua penumpang dan anak krew masih hidup dan sihat.

Pendek kata, selagi tidak bertemu apa-apa objek yang mengesahkan bahawa mh370 terhempas atau meletup atau apa saja yang berkaitan, saya percaya mereka semua masih hidup.

No comments:

Post a Comment