Thursday, March 21, 2013

BABY SITTER

Ini citer hari senin....

Mak call sabtu minta datang umah hari isnin, suh tolong jagakan baby yaya dan abang ngah sebab dia nak keluar g bank....hmmmm ok..

Dah lama tak ada anak kecik, rasa janggal lak nak jaga bebudak ni, tak kondifen jer aku dibuatnya....tapi takkan nak cakap kat mak tak nak.....(x pepasai di cop anak derhaka kang) kalu kat rokok tu elok cakap tak nak..he he he

Sampai umah mak di sambut oleh along, angah dan dalam buai si yaya.

o o o o mai... kena jaga tiga orang????????????

11.30am pakngah datang cakap hari ini kensel sebab orang ramai. G hari khamis nanti jer.. wokey...sayang pa pak..

Ini lak citer hari ini.

Confirm kena jaga 2 orang, angah dan si yaya.
Angah tak banyak ragam, tapi demand nak main game henpon yang best-best. budget betoi la budak ni. Apsal la umi  tak tinggalkan ipad budak ni.

Yaya pulak sedap lena tidur dalam buai, bila dia bergerak jer aku ayun, jd sampai mak balik dia sedap tido....

Overall tak ada lah teruk sangat, tapi KALU along yang ada tadi mau pengsan aku...budak tu dah la banyak cakap pastu tak reti nak mengalah lak tu..cengeng yang aku tak tahan, silap sikit nak nangis..hu hu leh sawan kalu tinggal ngan budak ni.

Ehem....Kira aku boleh harap lagi lah nak jaga budak2..tanpa ada sebarang kerosakkan pada mereka ha ha ha.

p/s : sakit hati sebab dah berkali aku cuba tapi still tak leh download gambar. nanti lah bila dah ok, aku downloadkan gambar budak2 ni.    
 

No comments:

Post a Comment