Monday, March 11, 2013

KOLAGEN?

                                          Apa itu KOLAGEN?

Sekarang ini ramai orang sibuk citer pasal kolagen ini, aku pun memula tu blur gak apa bendalah yang orang dok sesibuk ni, nampak sangat lah tak prihatin ehwal semasa......

Akhirnya, satu hari ada kawan  perkenalkan kat aku RUMPAI LAUT@KOLAGEN....eeeewwwww tak tau nak kata apa pada pandangan pertama.... pelik....apa nak wat ngan benda ni?????? Macam mana nak makan??? Apa rasa ??? sedap x????


ini telah direbus dan dibubuh perisa

oooooooook, memula benda alah ni kena rebus macam rebus agar2 setelah direndam semalaman dan dimakan macam ubat...ooooooooo, rasa macam tekak tak leh terima.......sebab first impression nampak benda ni macam...... macam mana nak telan ni?...........rupa-rupanya bila sejuk ianya mengeras, sebijiklah macam agar2.

TAPI  dari pembacaan kebaikan kolagen ini, rasanya sesuai untuk mak... ha ha ha ha aku kan anak soleh, sentiasa utamakan kesihatan mak (masuk lif jap).

Jadi singkatkan..... aku pun promote kat mak, siap tolong masakkan lagi dan suh dia makan. Resultnya selepas seminggu dia makan......
                  Betis mak yang selalu rasa sakit, rasa kejang semacam, dan bertambah sakit, tapi tetap teruskan makan dan sekarang dah sebulan makan, mak rasa sangat sihat, betis dah tak rasa sakit, sakit lutut pun dah berkurangan....paling best kulit rasa lembap, dan senang buang air besar ( mak ada masalah sembelit sejak dulu lagi)
 Bila mak dah kata ok, dan bertambah sihat baru aku gagahkan diri nak cuba makan. Jadinya inilah testimoni aku....
testimoni diri  : 3 hari makan, aku demam seminggu, badan rasa berat, buang air besar sungguh lawas, pening kepala, mual (rasa macam mengandung pun ada gak... Oh No...) tapi tetap terus makan kolagen ni disamping banyak minum air kosong, alhamdulillah sekarang dah ok, kulit rasa lembap dan nampak lebih cerah dari biasa? , tapak kaki yang kering dan pecah, dah lembut dan licin sekarang dan paling best badan rasa ringan. Jadi tak perlulah aku makan bermacam-macam ubat/jamu nak sihatkan badan. Sekarang setia dengan yang ini jer... rega pun murah......

 Sesiapa Yang berminat nak mendapatkan RUMPAI LAUT ASLI 100% ini boleh pm saya no 017-6720076.











No comments:

Post a Comment