Tuesday, September 03, 2013

Kesian dia.....







Photo


Assalamualaikum...

Lama x update...bz sangat la konon. Bajet ushawan berjaya jer.

Ok, ini cerita masa ramadhan lalu, .La.........dah nak habis syawal baru nak update. sungguh tak sesuai...
Ada aku kesah.....

Mula-mula,  dapat sms dari Awin kata Hakiem admitted di Prince Court, sebab demam.
HAH..! aku dan Hanim pun bergegas settle suma kerja dan keluar terus ke Prince Court dengan hati yang kurang sedap, rasa macam ada something wrong....

Bila dah sampai ke parking, dan cantik punya parking lot, tepat di depan lif, jadi tak payah nak jalan jauh, baru call Awin, tanya Hakiem di wad mana? and guess what....

"Uols ada kat mana, kami baru keluar rumah nak ke hospital"......WHAT..jadi inilah something wrong masa awal tadi. Moral story ; lain kali telefon dulu dan confirmkan berita sebelum bertindak.
Sepanjang perjalanan balik, aku dan Hanim gelak memikirkan kegelojohan kami tadi menyerbu prince court tanpa bertanya lanjut dengan tuan punya badan.

But...three days after that...Hakiem really admitted, dan kali ini selepas semalamam baru kami pergi tengok dia di hospital. Awin lak cuti seminggu, jenuh nak kena cover kerja dia, tapi nasib baik anak CB ada ganti dan boleh tolong coverkan. Dapatlah Awin tido di spital 4 hari 3 malam rasanya....memang bilik hospital tu nampak mewah sangat, macam bilik hotel..jer rasanya.


No comments:

Post a Comment