Thursday, April 18, 2013

Kelas Hands On - Sate Roti

Bismillah....

SANDWICH GULUNG a.k.a SATE ROTI

Ini projek percubaan kat sekolah....
Kelas Hands On....
Bila Cikgu Beso suh aku wat....penin kepala....nak wat apa?
Konsep macam mana? boleh ker budak-budak tu ?

So untuk kali pertama ini aku pilih, wat makanan.....(senang sikit..- yang penting cepat habis, cepat aku leh balik)
Setelah penat menggoggle mencari resepi.. akhirnya aku rasa resepi inilah yang paling senang.....
Resepi  Sandwich Gulung oleh Seri Mutiara dari myresepi.com. TQ to Seri kerana idea yang best ni....
Mana datang nama Sate Roti lak..?
Tu aku jer yang memandai bagi nama....alah dengan bebudak...bagi nama sandwich gulung...SKEMA nya
dorang pun tak kisah apa nama benda ini....
yang dorang tau....cucuk-cucuk roti tu jadi macam sate....
Meh kita layan gambar apa yang berlaku semasa proses P&P....

Suma...tengok betul-betul macam mana cikgu buat...

 
Ya... betul tu Muhsin....tekan roti tu dan golek-golekkan kayu pengolek tu....







Awat cikgu...masam ja.... budak-budak tak mau share sate ka?


No comments:

Post a Comment